Door Bart Pronk (Boostrz)
Hier een berichtje, daar een berichtje. En klaar is Kees. Nee, zo werkt het niet met social media. Je moet wel regelmatig een bericht plaatsen, anders kan je net zo goed niks doen. En die berichten, die moeten raken. En onderdeel zijn van een groter plan, je marketingplan.
Begin met een marketingplan
Elk bedrijf heeft een marketingplan nodig. Een bedrijf zonder gefundeerde marketingstrategie is als een huis dat gebouwd is op zand. Het zal nooit stevig staan. En het maakt niet uit of je een eenmanszaak hebt of eigenaar bent van een grotere onderneming. Marketing is wat verkoop stimuleert. Marketing maakt sales leuker. En zonder nieuwe opdrachten verdien je niet het geld dat nodig is om op de lange termijn je bedrijf te laten bestaan.
In deze workshop wordt er in gegaan op de basis van marketing en hoe je zonder een heel boekwerk uit te werken een goed marketingplan maakt.
Over Bart Pronk
Bart Pronk is digital marketeer bij Boostrz. Zij helpen merken vooruit in een wereld die continue verandert. ???????????????????????? ????????????????????????, noemen ze dat. Want wat vandaag gebeurt, is morgen alweer vergeten. Hoe zorg je ervoor dat je in beweging blijft? Hoe val je op, zonder te schreeuwen? Hoe raak je de doelgroep effectief en op een duurzame manier?
Bart helpt ondernemers om meer resultaat uit internet te halen. Dit met effectieve websites die niet alleen mooi smoelen, maar ook converteren. Daarnaast houdt hij zich bezig met het vergroten van de online zichtbaarheid van je bedrijf, conversie en de juiste inzet van online marketingkanalen.